mandag den 29. september 2014

Let My Dreams Come True


Hey girls, 

Så er weekenden sgu forbi. Øv! Jeg har altid svært ved at se positivt på mandag. Vi skal tidligt op og i skole, og så er det nok den dag på ugen hvor jeg har mest søvnmangel. Jeg har nemlig en tendens til at tænke "Det er søndag, jeg behøver ikke at gå tidligt i seng", hvilket resulterer i at jeg er helt baldret mandag morgen. Det gode ved mandag aften kan dog være at man allerede har kæmpet sig gennem ugens første dag, og at man er et skridt tættere på weekenden. 

Den her uge er dog i mit tilfælde lidt hår d. Den er nemlig fyldt med terminsprøver. Jeg hader det, selvom at det for det meste går okay. Jeg kan bare nogen gange ikke se formålet, med at sidde og tage en 4 timers lang prøve. I dag var jeg op i dansk skriftlig, hvilket betyder 3 1/2 times prøve. Men for igen at se positivt på tingene så får man i det mindste tidligt fri. 

Nååå men for at rette op på mandagerne, og blive i bedre humør, har jeg en vane med at kigge på tøj og evt shoppe lidt. Det hjælper altså super godt for mig. Prøv det! Jeg har samlet nogle tasker der står meget højt på min ønskeliste. De er absolut mine drømmetasker, og jeg er ret så sikker på at det bliver en af dem som bliver mit næste taskekøb. Dog er alle taskerne ret dyre, så det kræver lidt (meget) opsparing. Heldigvis har jeg nogle konfirmations penge tilbage. Hurra for det! 

Håber ikke at jeres mandag har været for slem, 
LOVE   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar