torsdag den 25. september 2014

S for Sneakers




Hvis jeg en dag skulle blive samler, var der nogen specielle ting jeg gerne vi samle på. En af dem ville være sneakers. Jeg elsker virkelig sneaks. Både den stil sneakers udstråler men også den frihed skoene giver os. Jeg er altid meget impulsiv og jeg vil helst have at min sko kan følge med til det tempo, jeg lever i. Jeg vil kunne løbe, hoppe og danse i mine sko, og det er en af de mange tusinde grunde til at jeg elsker sneakers. 

Jeg har samlet nogen sneakers til jer. Isabel Marants sko er bare et "must have" i mine øjne. Selvom de har en lille hæl så fik de stadig lov til at komme med på listen. På det seneste er New Balances nye modeller rykket højere og højere op på min ønskeliste, fordi jeg bare synes at de er sååå flotte (her er det modellen 530 i en dyb blå farve). Min veninde Caroline (fra nu af kun omtalt som Mygind) har lige fået de nye "Adidas Superstar" med "Metal Toe", og de er bare så flotte. Det rå fra metal mikset med det mere rolige læder er så nice sammen.Til sidst men ikke mindst, Nike Lunarspeed Mariah som samtidig med at være cool også er meget feminin. 


I dag har bare været en så god dag, mest af alt fordi der på vores skole er pædagogisk dag for lærerne, hvilket betyder ekstra lang weekend til os. Jaaa! Jeg har tilbragt dagen, med min søster og her til aften med min tre dejlige veninder Julie, Mygind og Victoria på Sticks n' Sushi. Håber at I kan holde ud til fredag, og en god weekend når I når så langt. 

Thats all! 

Much Love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar